Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

Reklamacje i zwroty produktów

Reklamacje i zwroty


Bezpieczna dostawa


Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, poproś kuriera o protokół szkody lub sporządź go i wypełnij, koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Wystarczy wówczas napisać e-mail na adres biuro@ekoa.pl. Wymiana produktu na nowy jest możliwa w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany po otrzymaniu przez Ekoa.pl produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Ci maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Zwrot produktu – gwarantowane 50 dni na zwrot


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. My dajemy Ci 5x więcej czasu!

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
- produkt nie był otwierany, używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- do zwracanego produktu dołączony jest dowód zakupu lub jego kopia.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

Ekoa.pl

Aktualizacja: 01.09.2014